Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oldalak

2014. március 27.

Minipolis - falgrafika

Ősszel egy nagyon aranyos belvárosi üzlet "kipingálására" lettem felkérve. :)
Nagyon élveztem ennek a kis bolt falainak a kifestését, rajzolását, ahová barátnőm Noémi is csatlakozott.
Szeretek ilyesmivel foglalkozni, egyrészt mert nyugis, kreatív és szabad tevékenység ez, és nem mellesleg sokan látni fogják és örömüket lelik majd benne! ;)
A Minipolis egy gyerek szoba design, játék és rengeteg egyéb kiegészítőket forgalmazó boltocska, ahol eddig bármikor jártam, mindig találtam valami cukiságot!
Nem csak praktikusak, de még jól is néznek ki ezek a lakberendezési tárgyak és játékok.


Először a bolt homlokzatának molinójához készítettem rajzokat kézi illetve sz.gépes technikával, majd a bolt belső következett. A grafika koncepciója a Cirkusz volt, ezért elsősorban ilyen jellegű rajzocskák kerültek a falra, ami ezt a hangulatvilágot tükrözi. Cirkuszi majmok, zsiráfok, elefánt... stb.
Lévén, hogy gyerekeknek szóló boltról van szó, sok állatka került a falra, de hintázó kislányok, és az én kedvemért még repkedő nyalókák, sütik is helyet kaptak (főleg, mert én imádok minden süti félét, rajzokon, fotón, és az orrom előtt, illatozva is. :D) és mert jól néz ki! ♥
Mivel az áruk önmagukban is nagyon színesek és tarkák, így a grafika visszafogottabb színeket kapott. Pontosabban, a fekete, fehér és sárga.


A mindig megújuló kirakat, üde színfoltja az utcának! ♥











Cirkuszi majmok









Néhány werk kép, a munkafolyamatról:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése